Masserar mitt intellekt

Det löser sig, det löser sig alltid för mig. Bad om ursäkt för min grinighet igår till den jag älskar mest, sa att det var livets fel. Känner mig lite sårig det senaste, liksom inte helt läkt och det är lätt att någon råkar riva upp mig. Om en vecka har det varit han och jag i ett år, kan man se det som. Jag är så lycklig för det, för honom och för vårt senaste år. För allt som ska hända detta år medan han så vackert håller min hand. Han är det finaste, ni ska veta det. Skulle aldrig såra mig, inte ens råka såra mig genom att vara ett sår någonstans själv. Förutom ångest över skolan som jag knappt hinner med att känna i för korta dagar så hänger det förändring i luften. Idag ska jag till käftis och låta rälsen ryka, slutstation som Sebastian säger när han tycker att han är rolig. Ska också på ett möte angånde lite bläck som ska pryda kroppen någon gång snart. Kapade av allt häxhår också så nu är håret knappt axellångt. Förändring. Jag lyssnar mycket på svensk hiphop för första gången sedan någonsin. De är genier.
Hej era kryp här är mitt myrlev. Här kommer dagens låttips:
 
Så ta det tillbaka, ta det på arameiska
Ta det på arabiska, ta det på hebreiska
Alla dem suedis som är utomeuropeiska
Skål för att historierna förevigas, haffla
Upp