Måndagen den 11 maj.

Det här med bilder från samma dag som är nytagna känns läskigt. Hej här är jag i alla fall. Levande och nyduschad.
Det känns som att det har varit himla svårt att få till ett inlägg här den senaste tiden och det är det fortfarande. Spenderade fredagskväll på den första spelningen på något som känns evigheter. Att smyga i sig öl på ett alkoholfritt evenemang kanske inte var en hit eller så var det precis det. Annars hamnade jag någonstans mellan Göteborg och Gråbo hemma hos Sebastian, drack öl och spelade spel i princip hela helgen. HAR JAG FÖRRESTEN GLÖMT ATT NÄMNA ATT MIN KATT HAR FÅTT KATTUNGAR??? Hjärtat slår extra volter och de är för söta än vad som tåls att titta på.
Nu sitter jag här i mitt fortfarande omysiga rum och stressar med alla möjliga sorters uppgifter. Med tanke på att 70 % av alla skolarbeten som ska vara inlämnade inte är det plus en massa prov som framtiden väntar.
 
Jesus älskar er.
Peace n love
#1 - - Elin Gåhlin:

Åh, septum är så snyggt! Är din fejk eller äkta?:)

Svar: Visst är det! Tackar. Den är äkta.
jesuslovesme.blogg.se

Upp