Livsuppdatering.

1. Sommarskola är en fitta i tigerbalsam. Gott och kort. Jag som trodde jag kunde slappna av och leva ut nu, jag trodde fel. Svenska 1 jag ska fan ta dig.

2. Har kommit till stadiet tråkig flickvän. En sådan som stannar hemma med Sebastian hela helgerna och äter chips. Drog mig dock iväg till Slottskogen i fredags som var hur fint som helst. Guldstjärna till mig.

3. Jag förlorade i den årliga familjeminigolfmatchen.

4. Förutom trötta ögon så stör jag mig något kolossalt på mitt ig-flöde som består av människor som använder sig av ord som sqad och goals. Töser som inte har åldern inne för att vara på en krog och därför måste konstant ta bilder på att de är där. No judgement för fakeleg, kör på! Men hela uppvisandet, take a chill pill.

5. Ciggkonsumtionen går snarare upp än ner...

6. Skadefri i åtta månader. Guldstjärna nr 2.
Upp